Sign in to follow this  
Guest flame

rodoslov

Recommended Posts

Guest flame

Moj pas je srednji snaucer, i ima dvije godine. Danas je u Sarajevu bila izlozba pasa, i receno mi je da bi ona mogla da nastupi van konkurencije, samo da bi dobila ocjenu, medjutim mora da ima rodoslov. Luna nema rodoslov i pedigre, pa me interesuje, postoji li nacin da se takvi psi prijave za izlozbe, i postoji li nacin da ona dobije rodoslov ili nesto slicno, tako da bar njeni potomci imaju neki pedigre?

Takodje me interesuje postoji li mogucnost da se nadju muzijaci sa pedigreom za parenje za psa bez pedigrea?

Mislim, ja sam amater sto se tice ovakvih stvari :oops: , samo imam veliku ljubav prema zivtinjama :lol:

Flame, na izlozbama pasa na zalost mogu ucestvovati samo psi sa rodovnicom. Ponekad se organizuje i poneka (neoficijelna) za rasne pse bez rodovnice i pse mjesance. No, mozete ucestvovati bez problema u Agility aktinostima i sl. :).

Rodovnicu ne moze naknadno da dobije, koliko je meni poznato. Ukoliko se pari sa psom koji ima rodovnicu, kucici je ne mogu dobiti. Moze, naravno da se pari sa psom sa rodovnicom, ukoliko to zelite...

Ljubi svoju kucu :)... Rodovnica nije vazna... Postoji toliko drugih aktivnosti koje mozete zajedno ciniti :).

Guest Dotty fan

Hallo,

rodovnik moze naknadno da se napravi ukoliko oba roditelja poseduju isti i ispunjavaju uslove trazene od strane saveza.