Sign in to follow this  
Wizz

Nabavka novog nemackog ovcara i par pitanja

Recommended Posts

Poz ljudi.

Pre mesec dana je uginuo moj nemacki ovcar. Bio je star 12 godina i 15 dana. Pokazao se kao pravi predstavnik te rase,dobar cuvar lepog izgleda i pravi prijatelj.

Cekao sam da prodje zima tj hladnije vreme da bih nabavio novog nemackog ovcara.

Sada gledam po oglasima i primecujem da su im cene nenormalno visoke. I radne linije i izlozbene su preskupe za moj budzet.Video sam i par oglasa gde su cene povoljnije ali ti kucici vise lice na mesance NO nego cistokrvne.

Zanima me da li poznajete nekog da prodaje ovu rasu povoljno? 

Pod povoljno podrazumevam da kosta ispod 100e, jer sam ja student koji radi i studira u isto vreme i veoma cenima novac.

Prethodnog nemackog ovcara sam dobio od prijatelja, koji na zalost ne drzi vise ovu rasu.

Najvise bih voleo da pas bude radne linije, jer mi je potreban aktivan pas koji ce da mi cuva objekat iza kuce. Naravno provodice skoro ceo dan sa ukucanima.

Tako da li mozete da mi date neki savet u vezi kupovine i cene? Kao sto sam naveo treba mi pas pre svega da bude ljubimac,prijatelj i cuvar. Izlozbe me ne zanimaju.

I jos jedno pitanje, kad odem u odgajivacnicu /kucu gde se prodaju stenci nemackog ovcara, kako da prepoznam pravog koji ce ispuniti moje uslove? Na sta najvise obratiti paznju?

Izvinjavam se ako sam bio suvise opsiran.

Neces pronaci kvalitetnog psa za tako male pare. (nadam se da ne smeta sto ne persiram, ali posto rece da si student, pretpostavljam da smo tu negdje s godinama)
Razmisli sta hoces od psa, ako ti treba ljubimac, bolje mozda udomiti nekog (moze se naci NO na poklon, sve ih je vise na ulici), a ako hoces nesto ozbiljnije, bolje skupi pare i kupi kvalitetnog psa. Od stancera bolje nemoj uzimati.

Zenka sa slike, ne znam sta smatras pod tim 'radna'. Meni vise djeluje da je u pitanju kucno leglo (pocev od ovoga 'www.halooglasi.com', pa do kondicije zenke na slici). 

15 hours ago, Ghandi_bl said: