Lala023

Proboj vakcine?

Recommended Posts

Poz, tražio sam po netu ali nisam mogao naći ovde na pretrazi.

Za proboj vakcine sam čuo tek nedavno. Imam štene labradora staro nešto više od dva meseca. Prvu vakcinu je dobio sa 5 i po nedelja (ne kod mene). Iz kartona mogu videti da je Vanguard 5. To je bilo 3. Jula. Revakcinu je dobio kod mene, 31. Jula.

Da li treba da brinem zbog proboja? I kad treba dati treću (nisam ni znao za ovu). Svakako idem sutra do veterinara, samo me zanima stručno mišljenje i ovde.

Извини, шта је пробој вакцине? Ревакцина се добија за 25-30 дана (рече ми мој ветеринар), твој је добио 28 ог дана. Друга ревакцина исто после 25-30 дана. Молим те напиши шта ти је вет рекао.

A za šta je ta vakcina? 

Ja sam potpuni laik, ali moguće mogu pomoći. Ovaj moj (ši cu) je sad star 3 meseca i dobio je do sad 2 vakcine (za zarazne bolesti). prvu sa nepuna 2 meseca (krajem juna) a drugu krajem jula. U pasošu piše da trecu treba da dobije krajem janura, dakle posle šest meseci. 

Još nije dobio vakcinu za besnilo. Nju treba da dobije po zakonu do max navršena 4 meseca (dakle početkom septembra). Jedan prijatelj veterinar mi je rekao da čekam sa tom vakcinom do tog krajnjeg roka - rekao je bolje je napraviti razmak izmedju vakcina iako su različite. 

Da, stvarno, šta je to proboj vakcine? 

U narodu se koriste izrazom "probila vakcina" onda kada je pas "vakcinisan" a ipak se razboli od bolesti protiv koje je vakcinisan.